Czech Superbrands představil v rámci galavečeru Tribute Event oceněné značky pro rok 2022. Na jubilejním 10. ročníku slavnostního předávání cen Superbrands si kromě firem převzali speciální ocenění i výjimečné osobnosti a organizace s výrazným přínosem pro společnost. Czech Superbrands ocenili TOP značky České republiky za rok 2022. I my jsme získali cenu, v pořadí již čtvrtou a i vy máte velkou zásluhu na tom, že nás odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu ocenila i pro tento rok.
Akce Superbrands se konala 21.9.2022 v Národním domě na Vinohradech v Praze a oslavovala nejlepší značky České republiky. I firma VM Footwear s.r.o. si odnesla opět jednu z cen...Děkujeme za přízeň.
Tribute Event 2022 | Ročenka Superbrands | Tribute Event 2022 - video
podívejte se na všechny fotografie: ZDE
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Supebrands je znakem speciálního postavení a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.
Kdo získává titul Superbrands
Udělení titulu Superbrands daného roku předchází vícekolové výběrové řízení. Do programu Superbands se jednotlivé značky nemůžou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací, na základě obchodních dat a výsledků vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků výběrového řízení, v rámci kterého agentura GfK Czech Republic na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands v daném roce má odborná komise Brand Council. Na konci hodnotícího procesu získávají spotřebitelské značky oceňění Superbrands, podnikatelským značkám je udělen titul Business Superbrands.
Program Superbrands Česká republika
Program Superbrands obnovil své působení v České republice v roce 2013. Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru či sektoru služeb, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu. Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi konkurencí. Titulem Superbrands vyslovujeme obdiv a skládáme upřímnou poctu jejim výsledkům v oblasti budování úspěšné značky. Nejdůležitějším cílem organizace Superbrands je nejen vzdát hold nejúspěšnějším značkám v oblasti brandingu, ale také uvést do středu pozornosti spotřebitelů a odborné veřejnosti mimořádně silné značky působící na českém trhu a prezentovat příklady hodné následování pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od nejlepších. Za tímto účelem pořádá organizace Superbrands pro oceněné značky každoročně společný PR a mediální program, do kterého jsou pozvány výhradně značky oceněné titulem Superbrands a Business Superbrands daného roku.
Více na www.czechsuperbrands.com